Noi 30, 2016

Lapte de migdale

Categories: Tags:

 

Lapte de Migdale

 

 

Lapte de Migdale Beneficii:

  Ajuta absorbtia intestinala a zaharului si grasimilor;

  Bogat in antioxidanti;

  Ajuta la prevenirea si tratarea anemiei;

  Ajuta la normalizarea tensiunii arteriale;

  Consolideaza sistemul imunitar;

  Se recomanda in curele de slabire;

  Intareste sistemul osos;

  Lupta impotriva radicalilor liberi;

  Bogat in vitamine si minerale;

  Ajuta la absorbtia si asimilarea proteinelor;

 

 

 

Lapte de migdale

  • 1 cana cu migdale crude hidratate ( se lasa peste noapte la hidratat)
  • ½ cana cu sirop de artar. Puteti folosi miere, sirop de agave, curmale hidratate ca indulcitori
  • 3-4 cani cu apa filtrate
  • ½ lingurita esenta de migdale sau esenta de vanilie

 

Pentru versiunea Indiana, mai parfumata, adaugati urmatoarele ingrediente:

  • ¼ lingurita de cardamom
  • ¼ lingurita de nucsoara
  • ½ lingurita de scortisoara

 

Cum sa prepari lapte de migdale acasa:

Puneti toate ingredientele intr-un mixer si amestecati-le la viteza mare, timp de trei minute. Pentru ca amestecul sa fie mai fin, treceti-l printr-o strecuratoare in care ati pus o panza de tifon.

Laptele de migdale este un aliment proteic si nu trebuie combinat cu produse care contin amidon. Daca doriti sa amestecati amidon in compozitie, folositi lapte de orez.

 

Dr Cojocaru Valentina,

medic specialist Medicina de Familie,

competenta homeopatie, nutritie, fitoterapie

Si nu uitati: SA NE HRANIM CU IUBIRE!

 

 

Cu multumiri – Sa traim sanatos fara toxine – Robert Morse

Salata maestrului

Categories: Tags:

Salata maestrului

 

Combinati oricare sau toate din urmatoarele legume si fructe:

  • Salata verde
  • Pere
  • Spanac
  • Castraveti
  • Masline
  • Ardei gras
  • Rosii ( de orice culoare)
  • Ceapa
  • Sparanghel
  • Avocado
  • Varza (rosie sau alba)
  • Fasole verde
  • Morcovi
  • Porumb dulce
  • Orice legume cu frunze de culoare verde inchis

 

Puteti prepara o salata naturala ca un adevarat curcubeu de culori, care sa va bucure vazul. Folositi sos numai in cantitati foarte mici. Celor care simt nevoia sa adauge ulei, se recomanda sa foloseasca numai ulei de masline, de nuca de cocos sau din seminte de struguri, organic, crud.

Sos natural:

  • Avocado
  • Usturoi
  • Castraveti
  • Ulei de masline (optional)
  • Ardei gras ( de orice culoare)
  • Ceapa dulce
  • Otet de mere

 

Turnati ingredientele intr-un mixer si amestecati pana la formarea unui sos semilichid. Turnati peste salata.

Cu multumiri – Sa traim sanatos fara toxine – Robert  Morse

 

Dr Cojocaru Valentina,

medic specialist Medicina de Familie,

competenta homeopatie, nutritie, fitoterapie

Si nu uitati: SA NE HRANIM CU IUBIRE!

 

Reguli de aur pentru a reduce stresul

Categories:

REGULI DE AUR PENTRU A REDUCE STRESUL !

 

Rasfoind cartea lui Daniel Menrath, am descoperit cateva idei expuse de el pentru a reduce stresul. Sunt foarte, foarte utile. Sunt cateva, dar sunt esentiale. Puneti-le in aplicare si veti vedea ca va veti simti foarte bine.

 

  • Nu faceti nimic din ceea ce mai tarziu v-ar putea determina sa spuneti o minciuna!
  • Evitati amanarile. Nu lasati pe maine ce puteti face astazi. Ce puteti face astazi, faceti acum !
  • Nu fiti extrem de exigent cu dumneavoastra !
  • Refuzati orice proiect, orice activitate sau chiar o simpla invitatie la film daca nu aveti energia si dispozitia pentru aceasta, spunand intotdeauna NU !
  • Descarcati-va sufletul ! Discutati problemele dumneavoastra cu un prieten de incredere; va poate ajuta sa iesiti din confuzie si sa va rezolvati mai usor problemele.
  • Rezervati-va timp in fiecare zi pentru propria dumneavoastra intimitate, liniste si meditatie !
  • Uitati si iertati evenimentele neplacute sau oamenii care v-au facut rau. Acceptati faptul ca lumea in care traim este o lume imperfecta !
  • Puneti mai multa dragoste in tot ceea ce faceti !
  • Nu neglijati masa de “pranz”. Indepartati-va cu mintea si cu trupul de biroul dumneavoastra sau de locul de munca, chiar daca o faceti doar pentru 15 minute.

 

 

Articol scris de Dr Cojocaru Valentina,

Medic specialist Medicina de Familie

Competenta Homeopatie, Nutritie, Fitoterapie

Si nu uitati: SA NE HRANIM CU IUBIRE!!!

 

Sursa.Cu multumiri: Dieta vietii – Daniel Menrath

Combinatiile alimentare. Cateva sfaturi despre combinatiile corecte.

Categories:

 

Combinatiile incorecte de mancaruri duc la o adevarata criza de energie interna si

la scurtarea spectaculoasa a vietii afirma Daniel Menrath in Dieta vietii. Ne vorbeste despre combinatiile alimentare.

Sa luam un exemplu : friptura cu cartofi.

Ajungand in stomac sunt necesare sucuri gastrice care sa le digere. Carnea se

digera in sucuri acide – ca, de altfel, si celelalte proteine. Cartoful se digera in sucuri

alcaline – ca, de altfel, si fasolea, mazarea, orezul etc.

Cele doua tipuri de sucuri se neutralizeaza. Stomacul disperat, va incerca din nou

sa le digere, printr-o noua secretare de sucuri gastrice, care insa, la randul lor, se

neutralizeaza lasand mancarea tot nedigerata. Pana la noua secretie apar arsuri

(stomacale), dar la sfarsit, mancarea care a fost digerata corect este inlaturata din stomac prin actiunea peristaltica a intestinelor. In acest timp, proteinele au putrezit, iar

carbohidratii au fermentat. Putrefactia si fermentatia sunt doua procese de pe urma carora corpul nostru nu beneficiaza sub nici un chip. Nutrientii afectati de catre cele doua forme nu pot fi incorporati intr-o structura celulara sanatoasa, iar mancarurile alterate genereaza acizi toxici in corpul nostru. Apoi, se recurge la o gama intreaga de medicamente. De fapt, suntem singura specie de pe pamant care, dupa ce a mancat, trebuie sa ia medicamente pentru a misca mancarea prin tubul digestiv. Mancarea care sta in stomac se altereaza, iar substantele nutritive se pierd. Si totul cu o enorma cheltuiala de energie ! Apoi, aceasta mancare alterata ajunge in intestine. Imaginati – va 10-14 m de intestine avand de luptat cu mancarea alterata… Nu e de mirare ca suntem obositi dupa o masa grea ! Aceasta mancare sta in stomac timp de 8 ore, iar in intestine intre 20 si 40 de ore.

Daca este corect combinata, ea va fi integral descompusa, absorbita si folosita de

organism. La combinarea incorecta a mancarurilor apare fermentatia pe tractul digestiv si degaja alcool, cu aceleasi consecinte pentru ficat ca si consumul direct al alcoolului.

 

Principiile corecte ale combinarii alimentelor constau in :

  • A nu dori sa pierdem inutil energie.
  • A nu dori ca mancarea sa stea in stomacul nostru 8 ore si sa se altereze, apoi sa treaca si sa ramana in intestine peste 20 de ore.
  • A dori ca alimentul sa stea 3 ore in stomacul nostru fara sa putrezeasca, sa fermenteze, fara gaze, arsuri, indigestie acida sau medicatie.
  • A dori ca mancarea sa treaca repede si eficient prin intestine.

Pentru a obtine toate acestea, trebuie sa mancam un singur tip de mancare

concentrata la o masa.

 Exemplul 1 :

Daca mancati carne, aveti voie sa o mancati cu salata, si nu cu cartofi, orez,

macaroane, branza, paine.

  • Puteti sa combinati carnea cu : fasole verde, rosii, spanac, vinete, telina, conopida,

dovlecei.

Vegetalele se digera in orice fel de sucuri, acide sau alcaline. Daca gatiti vegetale

pentru a le manca langa o friptura la gratar, faceti si o salata de cruditati.

 Exemplul 2 :

Mancati cartofi fierti cu unt, asortati cu dovlecei, fasole verde, dar si salata.

Ca regula, retineti :

Puteti manca alimente gatite bogate in amidon (cartofi, orez, fasole verde, paste,

vinete, usturoi), dar trebuie sa mancati si o salata de cruditati.

Daca doriti sa mancati branza cu salata, nu folositi paine !

Exemplul 3 :

Uneori, natura a amestecat ea singura proteinele. Este cazul fasolei. Organismul

nostru este incapabil sa digere bine acest amestec (putin mai greu decat in cazul altor

alimente) prin modificarea combinatiei sucurilor digestive.

Daca nu este bine sa combinam amidonoasele cu proteinele, este bine sa

combinam proteinele cu alte proteine ? Nu ! Pentru ca a combina doua alimente

concentrate la o singura masa depaseste posibilitatile stomacului nostru de a functiona

corect, usor si cu o cheltuiala minima de energie.

Proteinele sunt atat de diferite intre ele in combinatii, incat modificarile necesare

digerarii lor combinate sunt practic imposibile. Se pot combina doua proteine de acelasi

fel : carne de orice fel, produse lactate diferite, dar nu doua proteine diferite, ca de

exemplu : oua cu lactate, carne cu oua. Combinarea amidonoaselor intre ele se poate face pentru ca ele nu se descompun atat de greu ca proteinele si nu apare fenomenul de fermentatie.

Exemplu : Puteti combina cartofi cu crutoane, fasole cu orez, cartofi cu fasole,

fasole cu paine.

Dar cel mai bine ar fi sa nu le combinati.

Daca o faceti totusi, nu va veti deranja stomacul.

Combinarea corecta a mancarurilor nu ne va impiedica sa mancam felurile care ne

plac, numai ca nu trebuie sa le mancam pe toate odata.

Animalele care traiesc in mijlocul naturii se bucura de o sanatate mult mai buna

decat oamenii, pentru ca ele nu fac combinatii alimentare incorecte, mancand doar un

singur fel de mancare odata; nu ca noi, care mancam tot ce ne cade in mana.

Este cazul ca dupa 30, 40, 50 de ani de combinatii traditionale (nefericite) de

alimente, sa incepeti un regim alimentar mai corect. Unde v-au dus traditiile ? La

supraponderalitate, boli de stomac, de ficat, de rinichi, de inima, la cancer.

 

Observand modul de hranire al animalelor libere, in sanul naturii, va trebui

sa remarcam faptul ca ele nu amesteca niciodata diferitele alimente pe care le

consuma.

 Omul este singura fiinta vie care face acest lucru, in detrimentul sanatatii sale; se

pare ca aceste combinatii alimentare incorecte sunt motivele esentiale ale tulburarilor

intestinale, care provoaca, mai departe, o multitudine de boli.

 

Sursa

Cu multumiri:

Dieta vietii- Daniel Menrath

 

Articol scris de

Dr Cojocaru Valentina,

Medic specialist Medicina de Familie,

Competenta homeopatie, nuteritie, fitoterapie.

Si nu uitati: SA NE HRANIM CU IUBIRE!!!!