Iul 20, 2017

L-Carnitina

Categories: Tags:

 

 

 

L-Carnitina

 

 

 

Pentru slabit va recomandam urmatoarele produse:

Xshape – 90 Capsule – L-Carnitina ajuta la transformarea grasimilor in energie

Slim Formula – 90 Tablete – L-Carnitina

Shake One – 500 Grame – Shake-uri care inlocuiesc mancarea – Slabire Rapida

Burn One – 300 Grame – Slabire Rapida

Figure Shaper – 60 Capsule – Slabire Rapida

Nopalin – 200 Tablete – Slabire Rapida

 

 

Carnitina este o substanta care ajuta organismul sa transforme graimile in energie. Corpul o produce in ficat si rinichi si o stocheaza in muschii scheletici, inima si creier. In general corpul poate produce cantitatea de carnitina de care are nevoie, unele persoane pot avea deficit de carnitina din cauza ca corpul lor nu o pot produce sau nu o pot transporta la tesuturi pentru a fi folosita. Unele afectiuni cum ar fi: angina pectorala sau claudicatie intermitenta pot provoca nivel scazut de l-carnitina in organism. Unele medicamente scad de asemenea nivelul de L-carnitina.

Carnitina a fost propusa ca tratament pentru multe afectiuni deoarece actioneaza ca un antioxidant. Antioxidantii lupta cu particulele daunatoare din organism cunoscute sub denumirea de radicali liberi, care distrug celulele. Antioxidantii neutralizeaza radicalii liberi ajutand astfel la prevenirea numeroaselor afectiuni. Carnitina poate ajuta la tratarea unor afectiuni grave. Pentru unele afectiuni cum este oboseala sau imbunatatirea performantei sportive, carnitina poate ajuta de asemenea.

Carnitina are efecte pozitive in urmatoarele afectiuni:

Afectiuni ale inimii

angina pectorala – unele cercetarii arata ca L-carnitina este recomandata impreuna cu tratamentul conventional pentru stabilizarea anginei. Mai multe studii clinice arata ca L-carnitina reduce simptomele anginei si creste abilitatea persoanelor cu angina sa faca exercitii fara durere in piept. Cu toate acestea nu va autotratati durerea din piept fara a avea un diagnostic de la medicul specialist.

atac de cord – unele studii arata ca L-carnitina ajuta impreuna cu tratamentul conventional dupa un atac de cord. Alte studii mai mici sugereaza ca persoanele care au consumat suplimente cu L-carnitina imediat dupa ce au avut un atac de cord au mai putine sanse de a avea un nou atac de cord, de a muri din cauza unei afectiuni a inimii, de a avea durere in piept, un ritm al inimii anormal sau de a dezvolta insuficienta cardiaca. Tratamentul oral cu L-carnitina imbunatateste de asemenea slabiciunea musculara.

insuficienta cardiaca – unele studii sugereaza ca L-carnitina reduce simptomele insuficientei cardiace si creste capacitatea de a practica un sport la persoanele care au insuficienta cardiaca.

Bolii vasculare periferice

Scaderea fluxului la nivelul membrelor inferioare din cauza arterosclerozei provoaca adesea dureri sau crampe la nivelul picioarelor in timpul mersului sau practicarii exercitilor fizice. Aceasta durere se numeste claudicatie intermitententa iar scaderea fluxului la nivelul membrelor inferioare se numeste circulatie periferica deficitara. Mai multe studii arata ca L-carnitina ajuta la reducerea simptomelor si creste distanta pe care o pot parcurge persoanele care au claudicatie intermitenta.

Neuropatia diabetica

Neuropatia diabetica apare atunci cand nivelul ridicat de zahar din sange afecteaza nervii din organism in special la nivelul bratelor, picioarelor si talpilor provocand durere si amorteala.Unelev studii sugereaza ca L-carnitina reduce durerea si creste simturile la nivelul nervilor afectati. Este posibil ca L-carnitina sa ajute la regenerarea acestor nervi.

Cresterea performantei sportive:

L-carnitina este folosita adesea pentru amplificarea performantei sportive.

Slabire sau reducerea grasimilor

L-carnitina este considerata un supliment de reducere a grasimii. Unele studii arata ca L-carnitina reduce grasimea, creste masa musculara si reduce oboseala care contribuie la slabirea celor care o folosesc.

Boala Alzheimer si tulburari de memorie

Unele studii arata ca L-carnitina incetineste dezvoltarea bolii Alzheimer, amelioreaza depresia care apare datorita senilitatii si imbunatateste memoria la persoanele in varsta.

Bolii de rinichi si dializa

Deoarece rinichi produc carnitina, boliile de rinichi pot conduce la un nivel scazut de L-carnitina in corp. Daca aveti vreo afectiune de rinichi supraveghetorul dumneavoastra medical va poate prescrie un supliment pe baza de L-carnitina.

Infertilitate la barbati

O cantitate scazuta de sperma a fost asociata de o cantitate scazuta de L-carnitina la barbati. Mai multe studii sugereaza ca suplimentele de L-carnitina cresc cantitatea de sperma si mobilitatea.

Disfunctii erectile

Studii preliminare sugereaza ca L-carnitina poate ajuta la cresterea functiei sexuale masculine. Un studiu a descoperit ca L-carnitina creste raspunsul la viagra la barbatii care au diabet, care in trecut nu au raspuns pozitiv la viagra.

Boala peyronie

Boala peyronie este caracterizeaza de o curbura a penisului care duce la durere in timpul erectiei. Studiile arata ca suplimentarea cu L-carnitina reduce durerea in timpul sexului si reduce curbura penisului.

Hipertiroidismul

Unele studii arata ca L-carnitina ajuta la prevenirea si reducerea simptomelor provocate de tiroida hiperactiva, cum ar fi: insomnie, nervozitate, palpitatii cardiace si tremur. In plus cercetatorii cred ca L-carnitina ajuta la blocarea actiunii hormonului tiroidian care poate fi periculos pentru persoanele cu un nivel scazut de hormoni tiroidieni.

L-carnitina administrare:

Copii – nu administrati L-carnitina copiilor fara avizul medicului.
Adulti – doza recomandata de L-carnitina variaza in functie de afectiunea pentru care se ia. De obicei dozele de L-carnitina variaza intre 1-3 grame pe zi.

Slabire Abdomen

Categories: Tags:

 

 

 

Slabire Abdomen

 

 

 

 

Pentru slabit va recomandam urmatoarele produse:

Shake One – 500 Grame – Shake-uri care inlocuiesc mancarea – Slabire Rapida

Burn One – 300 Grame – Slabire Rapida

Figure Shaper – 60 Capsule – Slabire Rapida

Slim Formula – 90 Tablete – Slabire Rapida

Nopalin – 200 Tablete – Slabire Rapida

 

 

 

15 moduri de a pierde grasimea abdominala

Pe masura ce suntem mai in varsta, este mai greu sa fim in o forma perfecta, grasimea acumulandu-se in special in jurul abdomenului. In continuare va vom prezenta 15 dintre cele mai bune metode de a pierde din grasimea abdominala, printre acestea fiind eliminarea mancarurilor fast-food, somnul regulat, activitati zilnice, combinarea stilurilor de antrenament, practicarea de yoga si adaugarea de grasimi polisaturate, otet, migdale, fasole, castraveti, avocado, ceai verde si fibre dietetice.

 

 

 

Grasimea abdominala – slabire abdominala

Pierderea in greutate este un lucru pe care foarte multe persoane din lumea moderna il iau in considerare. Scaderea kilogramelor in plus si pastrarea unei greutati corporale normale sunt preocupari populare, dar una din cele mai frustrante zone ale corpului in privinta kilogramelor in plus este abdomenul. Grasimea abdominala este usor diferita fata de alte depozite de grasime de pe corp si ste adesea numita grasime viscerala. „Burta de bere” si „colaceii” de grasime sunt de fapt indicatori precoce ai bolilor de inima, al diabetului zaharat si a altor probleme grave de sanatate. Nu numai aceste lucruri, dar si estetica unui corp tonifiat, definit, de obicei nu include un colacel de grasime abdominala.

 

 
Grasimea visecerala este considerata cea mai periculoasa forma de grasime din organism, deoarece este in imediata apropiere a organelor vitale, devenind cea mai convenabila sursa de energie pentru acele organe vitale. Aceste celule mai mari de grasime elibereaza, de asemenea, hormoni si substante chimice care pot fi periculoase in multe feluri, ducand la un risc crescut de cancer, diabet, accidente vasculare cerebrale, osteoporoza si dezechilibre metabolice. Grasimea viscerala(grasimea abdominala) este situata de fapt sub muschii abdominali si in stratul subcutanat de grasime, ceea ce o face dificil de observat si chiar mai greu de eliminat. Exista o multime de solutii rapide care insa sunt doar o remediere temporara sau superficiala.

 

 

 
In continuare va vom prezenta 15 dintre cele mai bune modalitati de a scapa de grasimea abdominala

 

 

15 moduri de a scapa de grasimea abdominala – slabire adominala:

 

1. Eliminarea mancarurilor de tip fast food: acesta poate fi o metoda rapida si usoara de a va potoli foamea, cand nu aveti timp si ati sarit peste masa de la pranz, dar poate fi un dezastru pentru planurile dumneavoastra de dieta si de a scapa de grasimea viscerala. Cantitatea de grasimi saturate, grasimi si trigliceride nedorite gasite in mancarurile de tip fast food este exact ceea ce nu doriti daca incercati sa scapati de grasimile viscerale, si desi este greu de eliminat, fast food-ul trebuie sa fie pe primul loc din lista.

 

 

2. Castravetii: sunt un produs alimentar sarac in calorii cu o valoare nutritionala mare, bogati in fibre dietetice, minerale si vitamine esentiale, castravetii va pot satura si va pot optimiza metabolismul, ajutand in accelerarea pierderii in greutate, fara a contribui cu nici un fel de grasimi nedorite.

 

 

3. Grasimile polinesaturate: consumand cele mai potrivite timpuri de grasimi este esential in reducerea grasimii abdominale. Unele grasimi vor contribui mai mult la grasimea viscerala cum ar fi cele saturate, dar daca adaugati grasimi polinesaturate, cum ar fi cele gasite in fructe cu coasa lemnoasa si anumite tipuri de peste, puteti beneficia de potentialul lor antiinflamator si de fapt ajuta la reducerea nivelului de grasimi viscerale.

 

 

4. Yoga – studiile au aratat ca femeile aflate in post-menopauza si cele care au nascut recent au inregistrat reduceri semnificative ale stocurilor de grasimi viscerale atunci cand au adaugat yoga la antrenamentul fizic. Yoga este un mod minunat de a reduce stresul si de a elimina excesul de hormoni de stres din organism, si anume cortizolul. Exista o legatura directa intre stresul cronic, nivelurile de cortizol si grasimea abdominala, astfel yoga fiind o optiune excelenta in reducerea stresului.

 

 

5. Un stil de viata activ – sedentarismul este foarte des asociat cu grasimile viscerale, nu numai pentru ca exercitiile fizice lipsesc de obicei, dar si pentru ca este asociat cu niveluri metabolice mai mici, consum mai mare de alimente nesanatoase si efecte psihologice precum stresul, anxietatea si vina. Avand o viata activa pe cat posibil(alegand scarile in locul liftului, stand in picioare in timpul lucrului si mergand cu bicicleta la lucru) va poate mentine energia fizica si mentala ridicata, impiedicand dezvoltarea de grasime abdominala.

 

 

6. Reglati-va perioada de somn: cercetarile au aratat ca un somn regulat precum si un minim de 5-6 ore de somn pe noapte va poate ajuta sa reduceti stocurile de grasimi viscerale. Cu toate acestea, daca dormiti prea mult doua zile pe saptamana (sambata si duminica), nivelul de grasimi viscerale poate creste. In esenta, un program ferm si regulat de somn va ajuta foarte mult, dar nu exagerati in zilele libere. Regularitatea in ritmurile circadiene si cele metabolice va fi utila in mentinerea grasimii abdominale sub control.

 

 

7. Migdalele – posibil una dintre cele mai bune tipuri de nuca pentru consum in cazul in care doriti sa slabiti si sa scapati de grasimile abdominale, acestea sunt bogate in grasimi polinesaturate si mononesaturate, care sunt cele mai bune tipuri de grasimi, si care ajuta la eliminarea grasimilor viscerale prin reglarea activitatilor antiinflamatorii si a colesterolului. De asemenea aceste nuci au concentratii ridicate de fibre si magneziu, care ajuta la cresterea masei musculare si arderea grasimilor.

 

 

8. Combinarea stilurilor de antrenament fizic: in timp ce multi oameni cred ca antrenamentele cardio sunt cel mai bun mod posibil de a arde grasimea abdominala, combinarea stilurilor de antrenament este de fapt o modalitate mai buna de a pierde rapid din grasimea viscerala. Cand faceti un antrenament cu greutati intre exercitiile cardio, intensitatea exercitiilor creste si poate creste si metabolismul, arzand astfel grasimile mai rapid. Alternarea modurilor de antrenament si a cerintelor fizice asupra organismului va poate mentine metabolismul la un nivel ridicat, arzand grasimi chiar si atunci cand nu faceti exercitii fizice!

 

 

9. Avocado – continutul ridicat de fibre din avocado taie din pofta de foame, in timp ce concentratia anumitor aminoacizi cheie poate contribui la optimizarea greutatii corporale si la arderea grasimii abdominale inutile.

 

 

10. Otet: s-ar putea sa nu sune placut, dar otetul poate fi un mijloc eficace in combaterea grasimii abdominale. Acizii din otet stimuleaza producerea anumitor proteine care ard grasimea viscerala. Acesta poate fi introdus in salate sau consumat in cantitati mici ca atare.

 

 

11. Alimente bogate in fibre: orice alimente cu concentratii mari de fibre pot ajuta la reducerea inflamatiei in organism, la echilibrarea nivelului de colesterol, la reglarea sistemului digestiv si la optimizarea aportului de nutrienti, toate acestea contribuind la imbunatatirea metabolismului si arderii grasimii viscerale.

 

 

12. Taiati din amidon – amidonul este o sursa de calorii goale, care poate fi usor transformata in grasime viscerala. Daca sunteti un mare consumator de cartofi, trebuie sa reduceti din ei daca incercati sa scapati de grasimea abdominala. In schimb puteti consuma nuci sau legume.

 

 

13. Mancati mese mai mici si mai lent – exista multe sfaturi cu privire la ce si cum sa mancati daca doriti sa scapati de grasimea viscerala, dar unul care are sens este consumul mai lent si in cantitati mai reduse de alimente, acest lucru permitand corpului sa elibereze anumite enzime care ne dau starea de satietate, aceste enzime avand nevoie de un anumit timp pentru a avea efect. De asemenea, prin portii mai mici putem avea mai multe mese pe zi, ceea ce mentine metabolismul si sistemul digestiv activat pentru mai mult timp, lucruri care sunt excelente pentru eliminarea grasimii abdominale.

 

 

14. Treceti de nivelul de confort fizic – oarecum in legatura cu combinarea stilului de exercitiu, trecand peste pragul normal de efort fizic este o modalitate foarte bna de a arde grasimea viscerala. Daca lucrati in mod regulat, dar nu obositi deloc si nu va simtiti „provocati”, atunci probabil corpul dumneavoastra nu va raspunde prin cresterea metabolismului si arderea celulelor adipoase viscerale. Cu toate acestea, surprinzand corpul prin diferite stiluri si intensitati de antrenament, dincolo de ceea ce faceti in mod normal, va poate creste rapid metabolismul.

 

 

15. Intrerupeti dieta – alimentatia acelorasi tipuri de alimente in acelasi timp al zilei poate duce la obisnuirea corpului la un ritm nedorit. Ocazional trebuie sa va destindeti stomacul, prin conumul unor alimente diferite, pentru a va mentine metabolismul flexibil si sistemul digestiv dinamic si receptiv. Acest lucru nu inseamna sa ne indopam cu hamburgeri ca o zi in care putem manca orice, dar sa exploram alternativele culinare sanatoase.

 

 

Glucosamine Chondroitin Hyaluronic Acid+MSM

Categories: Tags:

 

 

 

 

Glucosamine Chondroitin Hyaluronic Acid+MSM

 

 

 

 

Produse Naturale pe baza de glucosamine chondroitin hyaluronic acid+msm:

Joint Protex Forte – 90 Tablete – Glucosamine Chondroitin Hyaluronic Acid Msm

Joint Protex – 90 Tablete – Glucosamine Chondroitin Hyaluronic Acid Msm

Shark Aid – 90 Capsule – Cartilaj de Rechin

 

 

 

Glucozamina este produsa de catre organism si joaca un rol important in constructia cartilajelor – tesutul conjunctiv care acopera articulatiile. Mai multe studii stiintifice sugereaza ca glucozamina este recomandata in tratamentul osteoartritei. Osteoartrita este un tip de artrita care apare atunci cand cartilajele se rup datorita uzurii normale sau accidentarilor. Cel mai adesea apare la persoanele in varsta. In anumite studii suplimentele de glucozamina au redus durerile de articulatii provocate de osteoartrita. Unii cercetatorii relateaza faptul ca suplimentele de glucozamina stopeaza agravarea osteoartritei spre deosebire de tratamentul medicamentos.

Afectiunii in care este benefica glucozamina:

Osteoartrita

Rezultatele mai multor studii stiintifice sugereaza ca suplimentele de glucozamina sunt recomandate in tratamentul osteoartritei in special osteoartrita de la nivelul genunchilor si soldurilor. Osteoartrita Tratament Naturist

Glucozamina are urmatoarele efecte pozitive:

– reduce durerea in cazurile de osteoartrita;

– imbunatateste starea functionala a persoanelor care au osteoartrita in special la nivelul genunchilor sau soldurilor;

– reduce umflarea articulatiilor si rigiditatea acestora;

– amelioreaza simptomele osteoartritei chiar pana la trei luni de la stoparea tratamentului.

Mai multe studii arata ca glucozamina trebuie sa fie administrata intre doua si patru luni pentru a avea efecte pozitive.

Bolii intestinale inflamatorii:

Boala Crohn si colita ulcerativa sunt doua bolii intestinale inflamatorii. Manifestate prin diaree cronica cu sange. Unele studii clinice preliminare ca suplimentele de glucozamina administrate pe cale orala ajuta la eliminarea simptomelor boliilor intestinale inflamatorii, la copii care nu au raspuns la tratamentul medicamentos.

Doza recomandata de glucozamina:

La copii glucozamina nu este recomandata.

Adultii – dozajul de glucozamina pentru osteoartrita este de 500 mg de trei ori pe zi, timp de 30-90 de zile.

Doza zilnica recomandata de glucozamina este de 1500 mg.

Pentru a reduce durerea si inflamatia care apar in cazurile osteoartritei, suplimentele de glucozamina trebuie administrate pe o perioada indelungata.

Joint Protex Forte de la CaliVita contine 9 ingrediente deosebit de BENEFICE pentru articulatii, tendoane si incheieturi

Glucozamina – ajuta la formarea si mentinerea principalelor elemente structurale ale cartilajelor, prin urmare poate juca un rol important in mentinerea si regenerarea integritatii articulatiilor si in special a cartilajelor.

 

Condroitina – actioneaza in sinergie cu glucozamina, jucand rolul unui lubrifiant pentru articulatii, sprijinind in acest fel functionarea articulatiilor.

 

Acidul hialuronic – este un hidratant natural ce mentine vascozitatea lichidelor articulare si reduce frictiunea de la suprafata cartilajelor.

 

Metil-Sulfonil Metanul – MSM – ajuta la mentinerea structurii sanatoase a cartilajelor.

 

Extracte din plante: Boswellia Serrata, Cretusca, Turmeric – cunoscute pentru proprietatile antiinflamatoare

 

Zinc si Mangan – minerale ce se pierd prin procesul de transpiratie si de aceea trebuie sa intre in componenta alimentatiei sportivilor si persoanelor ce depun efort fizic intens.