O vitamina care ar trebui luata serios in considerare si stocata in organism este vitamina B.

Vitamina B este o vitamina care are un impact foarte mare asupra cantitatii de energie pe care o aveti si asupra ratei de viteza cu care functioneaza metabolismul dvs.

Exista si alte beneficii , desigur, dar pentru multi oameni acest prim exemplu este cel mai important si cel mai des cautat din toate.

Exista de asemenea, multe tipuri de vitamina B, dar toate fac acelasi lucru si anume de a va pastra corpul dvs in forma.

 

Incarcati-va cosul cu alimente bogate in vitamina B

Desigur, este firesc sa alegeti alimente bogate in vitamina B. Este chiar mai bine daca va cultivati ecologic produsele alimentare, din moment ce majoritatea vegetarienilor au obiceiul de a o face. Pe de cealalta parte, consumatorii de carne consuma destule produse lactate care deja contin o mare cantitate de vitamina B, considerata satisfacatoare pentru dieta lor.

Vegetarienii sunt sfatuiti sa stocheze vitamina B, deoarece acestia sunt de obicei o categorie a populatiei careia ii lipseste aceasta substanta. Din fericire, magazinele alimentare locale si supermarketurile au suficiente alimente care sunt bogate in vitamina B.

Desigur, vitamina B este impartita in categorii mai mici: vitamina B 1, B 2, B 3 , B 5, B 6, B 7 si B 12. Vom lua in considerare doar cateva dintre ele aici. Prima dintre ele este vitamina B1, cunoscuta sub numele de Tiamina si care este folosita pentru a mentine buna functionare a sistemului nervos. Puteti lua acest tip de vitamina B din carne, galbenus de ou,legume si o multime de fructe proaspete. Daca consumati alcool destul de frecvent , atunci veti avea nevoie de mai multa vitamina B1 decat cei care nu consuma alcool.

Cel de-al doilea tip este vitamina B2 , cunoscuta sub numele de Riboflavina. Aceasta vitamina B este cea responsabila de descompunerea grasimilor, proteinelor si carbohidratilor, impreuna cu mentinerea pielii sanatoase si suple.

Aceasta impreuna cu vitamina B3 , cunoscuta sub numele de Niacina, poate fi gasita in produse alimentare bogate in proteine precum carnea, alunele si cartofii. Alte alimente bogate in vitamina B sunt : ficatul , tonul , carnea de vita, ovazul, curcanul, nucile de Brazilia, bananele, avocado si legumele.

Daca cumparati alimente care sunt gata de consum sau un pic procesate, veti fi bucurosi sa aflati ca unele dintre produsele disponibile in bacanie si supermarket sunt de asemenea imbogatite cu vitamine. Multe alimente precum batoanele cu cereale si aproape tot ce puteti gasi in acest sector care contin cereale si produse pentru micul dejun, au un continut ridicat de vitmina B.

Desi acesta nu este un substitut al produsului real, cel putin alegeti o parte din raul cel mai mic , in termeni de produse alimentare.

Provocarea, desigur, consta in a face aceste ingrediente alimentare gustoase , astfel incat sa nu simtiti ca mancati acelasi lucru in fiecare zi, in ciuda continutului lor ridicat in vitamina B. Orice modalitate alegeti pentru a gati, asigurati-va ca alegeti cele mai sanatoase forme precum coacerea, prepararea in aburi, fierberea sau forma uscata , toate opuse formei prajite.

Cu un pic de ingeniozitate,cu siguranta veti cauta mesele bogate in vitamina B.