Depresie Tratament Naturist

 

 

 

 

Depresie Tratament Naturist Recomandat de Doctor Cojocaru Valentina:

 

 

Ce este depresia?

Depresia (tulburare depresiva majora) este o boala medicala comuna, grava, care afecteaza negativ modul in care ne simtim, modul in care gandim si actionam. Din fericire este o afectiune care se poate trata. Depresia provoaca sentimente de tristete si/sau pierderea interesului fata de activitatile de care beneficiam odata. Aceasta poate duce la o varietate de probleme emotionale si fizice si poate scadea capacitatea unei persoane de a functiona la locul de munca si la domiciliu.
Simptomele depresiei pot varia de la usoara la severa si pot include:

*Tristete sau dispozitie depresiva
*Pierderea interesului sau a placerii activitatilor pe care le faceam cu placere in trecut
*Modificari ale apetitului-scadere in greutate sau crestere fara legatura cu dieta
*Probleme cu somnul sau dormim prea mult
*Pierderea energiei si oboseala crescuta
*Cresterea activitatii fizice fara scop, sau miscari si vorbire incetinite(obsevabil de alte persoane)
*Sentimentul de lipsa de valoare sau vinovatie
*Dificultate in gandire, concentrare sau luarea deciziilor
*Gandul la moarte sau la sinucidere
Simptomele trebuie sa dureze cel putin doua saptamani pentru a diagnostica depresia. De asemenea afectiunile medicale(de exemplu, probleme tiroidiene, o tumoare pe creier sau deficit de vitamine) pot imita simptomele depresiei, astfel incat este important sa excludem cauzele medicale generale.
Depresia afecteaza unul din 15 adulti (6,7%) in orice an. Si una din sase persoane (16,6%) va avea depresie la un moment dat in viata. Depresia poate aparea oricand, dar in medie, apare in randul adolescentilor pana la 25 de ani. Femeile sunt mai predispuse la depresie decat barbatii la depresie. Unele studii arata ca o treime dintre femei vor avea un episod depresiv major in timpul vietii.

Rhodiolin – 3 capsule/zi- effect revitalizant general, adaptogen, amelioreaza simtomele datorate stresului, supararilor, suprasolicitarilor emotionale si mentale, fizice, creste rezistenta organismului, previne insomnia si oboseala matinala, regleaza axul hipotalamo-hipofizo- tiroido-suprarenalian , un excelent reglator hormonal,  stimulent al actiunei dopaminei si serotoninei, avand un effect benefic in remiterea depresiei, anxietatii, atacurilor de panica, iritabilitatii, migrene, tahicardie, creste capacitatea de concentrare si memorare, imbunatateste libidoul si performantele sexuale, reda vitalitatea organismului, nu creeaza dependenta; poate fi utilizat perioada lunga de timp.

ParaProtex – 3 tablete/zi-3 saptamani (Dr. J. Packman, Universitatea Yale afirma in urma cu multi ani :Pacienţii cu infecţii parazitare sunt mai predispuşi către schimbări de dispoziţie şi există o îmbunătăţire a statusului mental al unui subgrup de pacienţi psihiatrici care urmează tratament pentru paraziţi).

Oxy Max – 20 pic in 200ml apa de 2x/zi- oxigeneaza celulele vitalizand organismul, sustine functia nervoasa, imunitara, creste performantele fizice si intelectuale, imbunatateste absorbtia si utilizarea vitaminelor, mineralelor, aminoacizilor si extractelor de plante.

Organic Noni lichid – 2 linguri/zi-2 luni- regleaza sistemul imunitar si hormonal, detoxifica si alcalinizeaza organismul, elimina oboseala data de un organism intoxicat cu toxine alimentare, emotionale.

Omega 3 concentrate – 2 capsule/zi- 2 luni- regleaza activitatea sistemului nervos si endocrin, stimuleaza performantele cognitive, invatarea si memoria.

BioHarmonex – se lucreaza pe programele REINCARCAREMENTALA, LIMFATIC, IMUNITAR, HORMONO, RELAXARE, NERVI, DETOXIFIERE, CIRCULATIE, BIORITM

 

Alte produse recomandate:

Power Mins – 2 tablete/zi- 3 saptamani- prin mineralele continute- regleaza sistemul nervos si hormonal

Stress Management – 2 tablete/zi- 3 saptamani- sprijina functionarea normal a sistemului nervos prin continutul in magneziu, B1,B2, B6, B12, vitamina C, COLINA SI INOZITOL-cu rol in transmiterea implsurilor nervoase

D drops – 3 picaturi/zi- 3 saptamani- daca la analize de laborator sau prin biorezonanta reiese un deficit de vit D. Deficitul de vitamina D poate fi una din cauzele depresiei si a altor afectiuni psihice

Vitamina E – 1 capsula/zi- 1 luna- actiune pozitiva asupra sistemului nervos si functiei sexuale- regleaza impreuna cu glanda pituitara nivelul de hormoni sexuali.

Alte recomandari:

 Tratament homeopat individualizat

 

– Un psihoterapeut va poate ajuta sa rezolvati sau sa intelegeti problemele care va framanta. Nu ezitati sa cereti ajutor.

 

– Fitoterapie: ceai de sunatoare, levantica, obligeana, conuri de hamei, sulfina, coada soricelului, roinita, porumbar, salvie; fiecare planta poate fi consumata in cura de o saptamana, 2 cani/zi, infuzie- 1 lingurita la cana-se lasa 5 minute si se strecoara.

 

– Aromoterapie: o baie calda care sa contina cateva picaturi de ulei de levantica, musetel, bergamota, trandafir. Uleiurile din citrice sunt foarte bune antidepresive. Exista blenduri ( amestecuri) de uleiuri naturale cu efect detoxifiant, anxiolitic, antidepresiv.

 

Luminoterapie: expunerea la lumina puternica atenueaza depresia, stimuleaza cresterea nivelului de serotonina in pofida melatoninei, substanta sedativa secretata de creier. Stati in aer liber, la mijlocul zilei, stati intr-o camera luminoasa, puteti folosi o lampa cu lumina alba, puteti apela la tratamente cu lampa Bioptron.

– Dieta- vezi articol Stilul de viata alcalin. Cativa nutrienti recomandati pentru optimizarea functionarii sistemului nervos:

– Acid folic- legumele verzi, frunzele verzi: varza, salata, spanac, orice frunza comestibila- sub forma de sucuri verzi-pot fi blenduite frunzele impreuna cu mar si lamaie- cresc nivelul de serotonina.

 

– Calciu- nuci, alune, seminte, verdeturi, legume, lactatele-mai rar, eventual de capra- stimuleaza enzimele necesare activitatii neuronale.

 

– Fier- fasole, linte, naut, spanac si alte frunze verde inchis, galbenus, peste, carne- rar si din surse crescute corespunzator- creste nivelul neurotransmitatorilor.

 

-Inozina- drojdie de bere inactiva, fructe, legume, verdeturi, cereale integrale, lactate si carne-rar- regleaza schimbarile bruste de dispozitie.
-Magneziu- nuci, legume cu frunze verde inchis, fasole, linte, naut, cereale integrale, crustacee- normalizeaza functionarea neuronilor.

 

– Potasiu- fructe, verdeturi, cereale integrale- hipopotasemia poate intretine depresia.

 

-Vitamina B6- legume cu frunze verde inchis, nuci, seminte, avocado, cereale integrale, galbenus, peste, carne-rar- ajuta transformarea triptofanului in serotonina, responsabila cu buna dispozitie.

 

-Vitamina C- legume si fructe proaspete- faciliteaza absorbtia fierului.

 

-Zinc- nuci, radacinoase, cereale integrale, fasole, mazare, galbenus, crustacee, carne-rar- creste descarcarea de energie din neuroni.
-Magneziu- nuci, legume cu frunze verde inchis, fasole, linte, naut, cereale integrale, crustacee- normalizeaza functionarea neuronilor.

 

– Potasiu- fructe, verdeturi, cereale integrale- hipopotasemia poate intretine depresia.

 

-Vitamina B6- legume cu frunze verde inchis, nuci, seminte, avocado, cereale integrale, galbenus, peste, carne-rar- ajuta transformarea triptofanului in serotonina, responsabila cu buna dispozitie.

 

-Vitamina C- legume si fructe proaspete- faciliteaza absorbtia fierului.

 

-Zinc- nuci, radacinoase, cereale integrale, fasole, mazare, galbenus, crustacee, carne-rar- creste descarcarea de energie din neuroni.

 

Combinatii alimentare sanatoase, renuntare la alcool si cafea sau limitare la o ceasca/zi. Cafeau poate fi inlocuita cu ceaiuri.

 

 Hidratarea– vezi articole sectiunea Apa. Beti apa alcalina, oxigenata, ionizata ( vezi Aquarion- filtru de apa), apa are un rol foarte importantin functionarea intregului sistem nervos. Hidratati-va corespunzator! Beti 2 l apa/zi!

 

– Clisme pentru curatarea colonului- de 2x/saptamana- 1 luna cu ceai pentru clisme de la farmaciile naturiste asociate cu o alimentatie bogata in legume si fructe, cereale integrale, post de carne si alte produse animale.

 

– Activitate fizica– mergeti pe jos, plimbare 40 de minute ,vioi sau practicati o forma de miscare in aer liber sau in salile de sport.Exercitiile intense produc in organism eliberare de endorfine.

 

Tratament recomandat de

Dr. Cojocaru Valentina

Medic Specialist Medicina de Familie

Competenta Homeopatie, Nutritie, Fitoterapie

 

Si nu uitati: SA NE HRANIM CU IUBIRE!!!!