Garcinia Cambogia Capsule

 

 

 

 

Garcinia Cambogia – 90 TableteAccelereaza termogeneza ( adica arderea caloriilor) de catre organism in timpul alimentatiei, prin urmare depozitarea nutrientilor in organism va fi redusa.

Garcinia Cambogia este o plantă din familia cucurbitacee, care creşte doar în Asia de Sud. Principalul său ingredient activ este acidul hidroxicitric (HCA), care se găseşte în coaja fructului plantei, de mărimea unei portocale, fiind, de asemenea, cunoscut în literatura de specialitate şi sub de numirea de hidroxicitrat, CitrinTM, CitrimaxTM şi acid succinat.

 

HCA (acidul hidroxicitric) a fost descoperit în 1969 de către Lowenstein şi Watson, care au arătat că această substanţă participă la o serie de procese biochimice. Datorită faptului că afectează ciclul Szent-Györgyi-Krebs, poate reduce sinteza acizilor graşi, crescând, în acelaşi timp, sinteza glicogenului din ficat.

 

Acidul hidroxicitric (HCA) are efectul de blocare a enzimei numite ATP citrat liază, ceea ce are ca rezultat blocarea sintezei acizilor graşi şi, în consecinţă, împiedicarea acumulării de grăsime corporală. Deci această substanţă nu mobilizează grăsimea deja existentă, dar împiedică transformarea energiei ingerate în grăsime.

 

 

Pe lângă aceasta, HCA (acidul hidroxicitric) – aşa cum s-a menţionat deja – poate sprijini sinteza glicogenului în ficat, care, printr-un semnal trimis sistemului nervos central, poate scădea pofta de mâncare, ceea ce sprijină indirect efectul de reducere a grăsimii corporale. Se recomandă suplimentarea cu maximum 2 g de extract de Garcinia Cambogia sau cu 1000 mg HCA (acidul hidroxicitric). Pentru cele mai bune rezultate, se recomandă consumul suplimentului cu un sfert sau cu o jumătate de oră înainte de masă şi împărţirea egală a dozei pe parcursul zilei.

 

 

Studiile au demonstrat că administrarea de acid hidroxicitric pe termen scurt îmbunătăţeşte performanţa la cobai în timpul exerciţiilor de rezistenţă. Acest rezultat a sugerat că utilizarea suplimentului poate avea aceleaşi efecte şi la oameni, prin urmare au fost efectuate experimente suplimentare pentru a evalua efectele administrării de HCA (acidul hidroxicitric) pe termen scurt la sportivii de performanţă.

 

 

S-a observat că oxidarea grăsimilor a crescut semnificativ, în timp ce oxidarea carbohidraţilor în timpul efortului fizic a scăzut, ceea ce indică faptul că nu au fost afectate depozitele de glicogen. Cercetătorii au studiat, de asemenea, modul în care HCA (acidul hidroxicitric) afectează utilizarea nutrienţilor la persoanele neantrenate, în timpul unei activităţi fizice de intensitate moderată. Şase voluntari de sex masculin au primit 500 mg HCA (acidul hidroxicitric) sau placebo timp de 5 zile, perioadă în care au participat la un antrenament de rezistenţă.

 

 

În această perioadă, cantitatea de acizi graşi din sânge a crescut semnificativ, în timp ce rata respiraţiei a scăzut, fapt ce poate fi interpretat drept creşterea raportului de utilizare a grăsimilor (deoarece nutrienţii au un conţinut diferit de oxigen, raportul dintre oxigenul utilizat şi dioxidul de carbon produs se referă la raportul de nutrienţi utilizaţi).

 

 

Acest studiu sugerează că consumul de HCA (acidul hidroxicitric) poate cauza creşterea utilizării de acizi graşi, atât la persoanele antrenate, cât şi la cele neantrenate, dacă acesta are loc în paralel cu o activitate fizică adecvată. Deoarece conservarea depozitelor de glicogen întârzie apariţia oboselii, HCA (acidul hidroxicitric) se recomandă nu doar celor care vor să slăbească, ci şi sportivilor care practică sporturi de rezistenţă.