Hrana Pentru Creier Ghid Esenţial Pentru Stimularea Puterea Creierului

 

 

 

 

Alimentele potrivite vă vor ajuta să folosiţi creierul la maxim și cum îl folosiţi mai mult, cu atât mai mult veţi stimula creierul să producă celule noi, să creeze noi conexiuni și de a îmbunătăți funcțiile de memorie şi de rezolvare a problemelor.

 

Înainte de a vă spune despre cele mai multe alimente minunate, care vă mențin creierul activ la capacitate maximă, amintiți-vă – mâncați alimente organice, care sunt proaspete și cât mai aproape cu putinţă de starea lor naturală. De asemenea, beţi multă apă pură, curată, care reprezintă 85% din greutatea creierului.

 
Știați că apa vă poate crește de fapt, vigilenţa? Când vă simțiţi lent după-amiaza, în loc să înghiţiţi obăutură cafeinizată, carbogazoasă, turnaţi-vă un pahar mare de apă purificată.

 
În cele din urmă, alegeţi alimentele pe care stră stră bunicii dumneavoastră le-ar fi mâncat și staţi departe de așa-numitele alimente moderne, foarte procesate, care sunt umplute cu substanțe chimice urât. Multe alimente de azi sunt modificate genetic. Deci, ele nu sunt la fel de hrănitoare ca alimentele organice, naturale. Și chiar mai rău, ele pot fi periculoase pentru sănătatea dumneavoastră.

 

 
Alimentatia pentru un creier sanatos:

Cercetările sugerează că dietele bogate în fructe de pădure reduc sau chiar inversează scăderea funcţiei creierului. Coacăzele, în special, s-au dovedit a avea capacitatea de a îmbunătăți memoria și menține creierul „tânăr”. Ele vă pot ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiţi echilibrul și coordonarea.

 
Fructele de pădure sunt bogate în antioxidanţi care protejează celulele creierului de deteriorarea prin oxidare și radicali liberi [1]. Acest lucru înseamnă că antioxidanţii pot încetini îmbătrânirea creierului şi preveni bolile, promovând în același timp creşterea celulelor sănătoase ale creierului. Fructele de pădure sunt, de asemenea, unele dintre alimentele cele mai colorate pe care le puteți mânca!

 
Cele mai sănătoase fructe de pădure:

• Coacăzele
• Murele
• Strugurii roșii
• Căpșunile
• Zmeura
• Cranberries
• Fructele de padure Goji
• Dudele
• Boysenberries

Fructele de pădure Acai din America de Sud au mai mulţi antioxidanţi decât orice alt fruct. În plus, acestea conțin acizi grași Omega și sunt bogate în proteine. Rămâneţi tot la culori luminoase atunci când alegeţi alte fructe și legume. Galben, portocaliu, iar legumele verzi sunt bogate în beta-caroten, un antioxidant puternic, care se transformă în vitamina A în organism. Legumele cu frunze de culoare verde închis şi fructele citrice sunt pline de vitamina C.

 

Ambele vitamine sunt legate de îmbunătățirea memoriei și capacitatea de a gândi și menţin arterele în stare normală de funcţionare.

 

 
Alimentele bogate în beta-caroten şi vitamina C:

• Mango
• Portocale
• Morcovi
• Broccoli
• Tomate
• Pepene galben
• Rainbow Chard
• Piperul Verde, Rosu şi Galben

Legumele şi fructele conţin, de asemenea, zaharuri naturale, care vă mențin în stare de alertă. Creierul dumneavoastră are nevoie de zaharuri naturale să funcționeze la cele mai bune niveluri. Fructele de avocado sunt bogate în grăsimi bune si vitamina E, în timp ce cerealele integrale și încolțite sunt bogate în fibre. Ambele sunt bune pentru sistemul circulator. Și ceea ce este bun pentru fluxul de sânge, este excelent pentru creier.

 
Importanţa acizilor grași esențiali:

Acizii grasi esenţiali sunt, de asemenea, necesari pentru capacitatea maximă a creierului, precum și pentru stimularea creşterii şi dezvoltării normale a creierului.

 

Aceştia au, de asemenea, proprietăţi anti-inflamatorii, care ajuta la:

• prevenirea accidentelor vasculare cerebrale
• îmbunătăţirea circulaţiei sanguine
• ridică starea de spirit și previne depresia
Studiile arată că consumul de alimente care sunt bogate în acizi graşi Omega poate reduce totodată riscul de boală Alzheimer. Aceşti acizi graşi ajută, de asemenea, la stimularea memoriei și capacitatea de a învăţa lucruri noi!
Alte surse de acizi grasi Omega bune sunt plantele marine, cum ar fi algele albastre-verzi, și uleiurile de nuci sau semințe.
Toate soiurile de nuci, în special nucile, vă „hrănesc creierul”, pentru că mențin arterele curate și cresc nivelul de serotonină. Serotonina este un neurotransmiţător care controlează somnul, depresia, memoria și alte procese neurologice. Neprelucrate, uleiul brut de măsline organic, uleiul de cocos şi uleiul de seminţe de cânepă conţin, de asemenea, grăsimi sănătoase pentru creier, fibre şi proteine. Am recomanda 1-2 linguri pe zi.

 
Alimente bogate în acid folic:

• Gulia
• Spanacul
• Lintea
• Collards
• Sparanghelul
• Fasolea neagră
• Fasolea boabe albă
• Salata verde
• Mazăre neagră
• Seminţele de floarea soarelui

Știați că seminţele de in și ciocolata organică adevărată sunt de asemenea hrană pentru creier! Sunt pline de vitamina E, care menţine creierul sănătos mai târziu în viață. Ciocolata adevărată eliberează totodată dopamina, pentru a spori cunoașterea și starea de spirit.
Asigurați-vă că mâncaţi ciocolată, care este minim prelucrată și încorporează cea mai pură cacao. Asta înseamnă fie 100 % pudră de cacao organică sau un cub de ciocolată neagră cu cel puțin 75% conținut de cacao. Va trebui să fiţi atent la ciocolata pe care o cumpăraţi, deoarece unii producători de ciocolată folosesc practici nesănătoase și lipsite de etică.

 
Vitamine și plante aromatice, care vă sporesc capacitatea creierului:
Aceste vitamine şi minerale ajută memoria și capacitatea de a gândi în timp ce încetinesc semnele de îmbătrânire.
• Vitamina A
• Vitamina C
• Vitamina E
• Acidul folic
• Vitaminele B
• Magneziul

Unii cercetatori sugerează că plantele ginseng si gingko biloba au un impact pozitiv asupra creierului, ținându-vă în alert și îmbunătățind memoria.

 
Știați că?

Curățarea corpului poate ajuta la stimularea capacităţii creierului, de asemenea. Prin eliminarea substanțelor chimice toxice și metale grele, care se acumulează în organism din mediu și dietă, puteți scăpa creierul de radicalii liberi periculoşi, care ar putea contribui la boală şi sanatatea precară.

 

Consumul de alimente corespunzătoare îmbunătățește funcțiile creierului. Și, folosindu-vă creierul pentru a citi și a învăța noi abilități, cum ar fi un instrument muzical, o limbă nouă, sau competențe informatice – chiar completarea de integrame regulat vă menține creierul rapid și agil.
Notă: alimentele procesate sunt de multe ori prea bogate în amidon, grase și cu mult zahăr și vor face mai mult rău decât bine pentru corpul şi creierul dumneavoastră. Vreţi, fructe și legume organice crude cât mai des posibil. Alimentele vii ajută corpul cu energie benefică, precum și substanțe nutritive naturale.
Recomand, de asemenea, obţinerea unui protector mobil pentru telefonul dumneavoastră, pentru a reduce scurgerea oricăror radiații nocive în tesutul creierului. E-Protect Home – Elimina radiatiile electromagnetice nocive.