Magneziu Pastile

 

 

 

 

Produse Naturiste pe Baza de Magneziu:

Calcium Magnesium Plus – 100 Capsule – Calciu Magneziu si vitaminele D3 si K2

Strong Bones – 250 Capsule – Calciu si Magneziu

Strong Bones – 100 Capsule – Calciu si Magneziu

Magnezi B6 – 90 Tablete – Magneziu, Zinc si Vitamina B6

 

 

Magneziul este necesar pentru metabolizarea vitaminei C, a calciului, fosforului, sodiului şi potasiului. Magneziu se măsoară în miligrame. Magneziu este esenţial pentru buna funcţionare a muşchilor şi nervilor. Magneziu are un rol important în conversia energetică a glucozei din sânge.

Magneziul mai este cunoscut  şi ca „mineralul anti-stres”. Alcoolicii înregistrează în general un deficit de magneziu. Adulţii au nevoie de 250,350 mg zilnic. Pentru femeile gravide şi cele care alăptează, dozele necesare de magneziu sunt de 300-355 mg. Corpul omenesc conţine aproximativ 21 g de magneziu.

 

Magneziu beneficii:

Magneziu are acţiune antidepresivă. Magneziu contribuie la menţinerea unui sistem cardiovascular sănătos şi preîntâmpină atacurile de inimă. Magneziu menţine starea de sănătate a dinţilor. Magneziu sustine detoxifierea organismului si reduce retentia de apa. Magneziu si calciu pentru sistem osos mai puternic.

Magneziul împiedică formarea depunerilor de calciu, a calculilor renali şi biliari. Magneziu ameliorează neplăcerile cauzate de indigestii. Magneziu in combinaţie cu calciul, acţionează ca un tranchilizant natural. Magneziu scade riscul de cancer si diabet.

Magneziu alimente:

Alimente bogate in magneziu: kiwi, bananele, semintele de in si susan, seminte de floarea soarelui, ananasul, avocado, migdalele, fisticul si nucile, cerealele integrale, fasolea si mazarea, etc.

Magneziu supliment:

Chelaţii de calciu şi magneziu cu un raport exact de două părţi calciu la o parte de magneziu sunt unul din cele mai indicate suplimente. Disponibil în preparatele de multiminerale şi mulţi vitamine. Poate fii procurat sub formă de oxid de magneziu. In mod obişnuit se prezintă în doze de 133,3 mg şi se administrează de patru ori pe zi. Suplimentele de magneziu nu se iau după mese deoarece neutralizează aciditatea gastrică.

Toxicitatea magneziului:

Cantităţi mari de magneziu administrate o lungă perioadă de timp se pot dovedi toxice dacă aveţi probleme cu rinichii sau dacă dozele de calciu şi fosfor pe care le ingeraţi sunt crescute.

Inamici ai magneziului:

Medicamentele diuretice, alcoolul.

 

Sfatul specialistului despre magneziu:

Dacă obişnuiţi să beţi regulat alcool, atunci ar trebui să luaţi suplimente de magneziu. Dacă treburile zilnice vă extenuează, probabil că aveţi nevoie de mai mult magneziu.

Femeile folosesc anticoncepţionale sau iau estrogeni, indiferent sub ce formă, trebuie să consume mai multe alimente bogate în magneziu (nu uitaţi: peştele, carnea şi produsele lactate au un conţinut redus de magneziu).

Dacă meniul dumneavoastră include cantităţi mari de nuci, seminţe şi vegetale de culoare verde, probabil că astfel vă este satisfăcut necesarul de magneziu; în aceeaşi situaţie se află şi persoanele care consumă apă cu grad ridicat de duritate.

Magneziul îşi îndeplineşte cel mai bine rolul în prezenţa vitaminei A, a calciului şi fosforului. Nu uitaţi că, datorită faptului că magneziul stimulează enzimele ce utilizează vitaminele B1, B2, şi B6, deficienţa acestui mineral poate cauza simptome asociate cu insuficienţa vitaminelor B — în mod obişnuit convulsii.