Omega 3 Extra

 

 

 

Omega 3 Extra –  Când în articolul cu titlu aduce vorba de grăsime, există un tip pe care nu doriți să se axeze din nou și anume pe: acizi grași omega-3. Două tipuri de omega-3, cele mai cruciale – EPA și DHA – se găsesc în primul rând în anumite specii de pești. ALA (acid alfa-linolenic), un alt acid gras omega-3, se găsește în surse vegetale, cum ar fi nuci și semințe. Nu doar corpul dumneavoastră are nevoie de acești acizi grași pentru a funcționa, dar, bineînțeles, acestea oferă unele beneficii mari de sănătate. Ele contribuie la grăsimile din sângele dvs. Sănătate (trigliceride). Suplimentele de ulei de pește pot scădea nivelurile crescute ale trigliceridelor. Având un nivel ridicat al acestei grăsimi în sânge vă predispune la riscul de boli cardiace.

 

Reduce rigiditatea și durerile articulare ale artritei reumatoidă​

Suplimente de ulei de pește (EPA + DHA) pot reduce rigiditatea și durerile articulare. Splimente Omega-3  sporesc eficiența medicamentelor anti-inflamatorii.


Scade sansele de a face depresie

Unii cercetători au descoperit faptul că oamenii care mănâncă alimente cultivate cu un nivel ridicat de omega-3 au niveluri mai mici de depresie. Uleiul de pește, de asemenea, stimulează efectele antidepresive si poate contribui la simptome depresive de tulburare bipolară.

 

Dezvoltarea bebelușului

DHA pare a fi important pentru dezvoltarea vizuală si neurologică la sugari. Astm. O dieta bogata in omega-3 scade inflamația, o componentă cheie în combaterea astmului. Dar sunt necesare mai multe studii pentru a arăta dacă suplimentele din ulei de pește îmbunătățesc funcția pulmonară sau reduce cantitatea de medicamente la o persoană care are nevoie pentru a-și controla starea.

 

Rreduce simptomele ADHD

Unele studii arată că uleiul de pește poate reduce simptomele ADHD la unii copii și de a îmbunătăți abilitățile lor mentale, cum ar fi gândirea, având memorie mai bună. Dar sunt necesare mai multe cercetări în acest domeniu, și suplimentele de omega-3 nu ar trebui să fie folosite ca tratament primar.

 

Protejarea împotriva bolii Alzheimer si dementa

Unele cercetări sugerează că omega-3 poate ajuta la protejarea împotriva bolii Alzheimer și demență, și are un efect pozitiv asupra pierderii de memorie treptată legate de îmbătrânire. Dar asta nu e dovedit sigur. Obținutul Omega 3s. Atunci când este posibil, încercați să obțineți acizi grași omega-3 din alimente. Scopul de a mânca pește ridicat în acizi grași DHA si EPA omega 3 de două până la trei ori pe săptămână. Acestea includ: Anșoa, Pește albastru, Hering, Macrou, Somon (sălbatic are mai multe omega-3 decât cel din crescătorie) Sardinele Sturgeon Păstrăvul de lac, tonul.

 

În timp ce măncați mai mult pește gras o idee este mai bună, unele sunt susceptibile de a avea niveluri mai ridicate de mercur, PCB-uri, sau alte toxine. Acestea includ macrou, pește sălbatic, delfin și rechin. Peștele​ de fermă de orice tip poate avea, bineînțeles, niveluri mai ridicate de contaminanți. Copiii și femeile gravide ar trebui să evite aceste pești în întregime. Toți ceilalți trebuiesc  mâncați nu mai mult de 7 cantități  pe săptămână. Pești ca păstrăvul​ sălbatic și somonul sălbatic sunt mai siguri.

 

Cele mai bune surse alimentare de ALA sunt: ​​Nucile si seminţe de in,  ulei de semințe din in, ulei de canola, ulei de soia. În timp ce produsele alimentare care conțin acizi grași omega-3 au beneficii de sănătate, unele – cum ar fi uleiurile​ și nucile- pot fi bogate în calorii. Deci, le puteți mânca moderat.

 

Omega 3 Pret