Vitamina F Uleioasa

 

 

 

Produs Naturist Calivita ce Contine Vitamina F:

Evening Primrose Oil – 100 Capsule – Vitamina F

 

Vitamina F este solubilă în grăsimi; este constituită din acizi graşi nesaturaţi obţinuţi de organism din produsele alimentare. Vitamina F se măsoară în miligrame.

 

 

Nu s-au stabilit doze zilnice necesare ale vitaminei F, dar The National Research Council recomandă cel puţin un procent din totalul caloriilor să provină din acizii graşi nesaturaţi esenţiali.

 

 

Grăsimile nesaturate ajută la arderea celor saturate dacă raportul între ele este de doi la unu. Douăsprezece linguriţe cu seminţe de floarea-soarelui pot furniza raţia completă de vitamină F pentru o zi întreagă.

 

 

Dacă acidul linoleic este prezent în cantitate suficientă ceilalţi doi acizi graşi pot fi sintetizaţi în organism. Consumul ridicat de carbohidraţi determină creşterea necesarului de vitamină F.

 

 
Vitamina F beneficii:


Vitamina F preîntâmpină formarea depunerilor de colesterol în interiorul arterelor.

Vitamina F asigură sănătatea pielii şi a părului.

Vitamina F asigură un oarecare grad de protecţie împotriva efectelor negative ale razelor X.

Vitamina F contribuie la dezvoltarea şi la bunăstarea generală a organismului prin influenţarea activităţii glandulare şi capacitatea de disponibilizare a calciului către celule.

Vitamina F combate afecţiunile cardiace.

Vitamina F ajută la scăderea greutăţii corporale prin arderea grăsimilor saturate.

Afecţiuni provocate de carenţa vitaminei F

Eczeme şi acnee.

 
Suplimente vitamina F:

Disponibile în capsule cu 100-150 mg substanţă activă.

 
Toxicitatea vitaminei F
Nu se cunosc efecte toxice, dar excesul poate determina creşterea în greutate.

 
Inamici ai vitaminei F
Grăsimile saturate, căldura şi oxigenul.

 
Sfatul specialistului despre vitamina F:
Pentru o mai bună absorbţie a vitaminei F, luaţi-o la orele de masă împreună cu vitamina E. Dacă sunteţi un mare consumator de carbonaţi, atunci aveţi nevoie de cantităţi sporite de vitamină F.

Persoanele predispuse la depuneri de colesterol trebuie să ia doze corespunzătoare de vitamină F.

Majoritatea sortimentelor de nuci sunt surse bogate de acizi graşi nesaturaţi. Evitaţi regimurile alimentare bogate în grăsimi saturate.